Biztosítások Főoldal Company details Céginfo OKOSPOSTA Űrlapkártya Kapcsolat
Titkosított adatküldés - ajánlatok, kötvények, okmányok
Tel.: 30 9601 402

Új postakártya választás kattintással(tetszőleges)

Az adatküldéssel hozzájárulok e-mail címem Best-Office Kft általi kezeléséhez visszavonásig, kizárólag biztosítási ügyeim ellátása érdekében:
Új postakártya neve: Min. 6 karakter.
Új postakártya e-mail címe: e-mail hiba






Postakártya útmutató és hasznos ismeretek
A postakártya regisztráció különösen javasolt érzékeny adatok küldése-fogadása esetén:
- Nagyösszegű ékszer és műtárgy biztosítások;
- Utasbiztosítások - elutazás ideje és utazók címe védelmére;
- Egészségügyi adatok egészségbiztosítás esetén;
- Személyi okmányok esetén;
- Kárügyek kísérő iratai esetén;
- Egyéb védendő iratok/képek esetén
Méretkorlát: egy irat 5 MByte alatti legyen!

    Használati utasítás:
  1. Új postakártya: mezők kitöltése után kattintson az "Új postakártya" gombra, ezután a nagyképre kattintva postakártyáját töltse le!
    A postakártya fájl nevét semmi esetre sem szabad átnevezni! Kis/nagybetűket ne írja át! A postakártya mentésekor jegyezze meg, hová lett mentve!
  2. Aktiválás: korábban mentett postakártyát könyvtárból meg kell nyitni (+egyszeri telefonos azonosítás);
  3. Szünet/Indít: korábban mentett postakártyát könyvtárból meg kell nyitni (szabadságolás, üzemszünet idejére a kártyára/kártyáról nem küldhető irat);
  4. Visszavonás: korábban mentett postakártyát könyvtárból meg kell nyitni (kártya érvénytelenítése biztonsági okból);
  5. Küldés/Fogadás: korábban mentett postakártyát könyvtárból meg kell nyitni
    1. Műveletek: automatikus titkosítás (OpenSSL 256 bit szimmetrikus);
      1. Új címzett automatikus értesítése e-mailben
      2. Iratfeltöltés utáni címzett módosítás
      3. Szabad iratvisszavonás letöltés előtt
      4. Kézbesítési napló megtekintése
      5. Kézbesítési naplósor törlése sikeres átvét után (feladó kezdeményezheti)
    2. Hálózat: partnerek engedélyezése/tiltása;
    3. Letöltések:
      1. Iratok letöltése, titkosítás automatikus feloldása
      2. Visszaigazolás nélküli átvét címzett döntése szerint
      3. Átvétel visszaigazolása címzett döntése szerint
      4. Letöltési napló megtekintése
Termékleírás
 A postakártya a Best-Office Kft és tisztelt Ügyfelei közti titkosított adatcsere céljára került kifejlesztésre a 2018. május 25-én életbe lépett General Data Protection Regulation EU irányelveknek megfelelő adatvédelem teljesítésére.
 
 A postakártyával bármilyen irat, táblázat és kép fájl titkosítását oldja meg nyílt forráskódú nemzetközi szabvány eljárásban. Program letöltést nem igényel az eszköz és az elterjedt böngészők használatával látja el feladatát. A titkosított iratküldéshez nem jelszót kell megjegyezni, vagy tárolni, hanem az azt helyettesítő képet szükséges regisztrálni és aktiválni.
 A Best-Office Kft által fejlesztett postakártya rendszer erős védelmet nyújt a nyílt levelezés helyett. A postakártya rendszer irattárolást nem támogat, kizárólag titkosított dokumentumok cseréjére szolgál.
 A titkosítás védelmi szintje megfelelő biztosítási szerződések és kísérő iratok küldéséhez. Semmiképpen nem javasolt bankszámla szám, belépési kód, magánéleti levelezés, és más hasonló adatok küldésére használni.
 Egy postakártyához csak és kizárólag egy e-mail cím tartozhat. A postakártya tartalmazza az egyedi azonosítót. A postakártya idegen webfelületre (felhőbe) feltöltése, illetéktelen kézbe kerülése esetén a kártya használata a továbbiakban nem javasolt. Ilyen esetben a postakártya érvényteleníthető weboldalunkon és új postakártya igényelhető.
 A postakártya igényléstől hét napon belül a kártyát aktiválni szükséges. Aktiváláshoz a tisztelt Felhasználótól telefonon három adatot kérünk. E mailen nem aktiválunk postakártyát és adatokat nem kérünk.
 Egyidőben két munkaállomásról két azonos (másolt) postakártyával nem lehetséges postai küldeményeket forgalmazni sem külső címre, sem egymás között vagy cég alkalmazottjai között. Az adatok egy munkamenetben kizárólag két aktív, egymástól eltérő postakártya között oszthatóak meg, ahol egyik kártya a "küldő" másik a "fogadó" személy postakártyája. Minden belépéskor használhatjuk küldőként illetve fogadóként a rendszert. Küldéskor egy címzettet tudunk kiválasztani és ehhez tudjuk csatolni a titkosított küldeményeket. További címzett kiválasztásakor ugyancsak ahhoz a címzetthez csatolhatunk küldeményeket. Egy munkamenetben többször egymás után kiválaszthatjuk ugyanazt a címzettet és küldhetünk újabb csatolmányt (dokumentumot).
 A postai küldeményeket feltöltéstől számítva letöltésükig, de legfeljebb hét naptári napig tárolja a rendszer. A küldemények naplóját egy évig plusz postakártya lejárat után hét napig megőrizzük. Megújítás esetén további egy évvel a tárolás meghosszabbodik.
 A postakártya illetéktelen használatából eredő bármiféle kárért felelősséget nem vállalunk.