2020.07.04 szombat | Ulrik
Biztosítások Főoldal Company details Céginfo Küldemények Űrlapkártya Kapcsolat
Postai küldeményekhez biztonsági kódkártya







  • Munkabaleseti kárfelvétel
  • Termékfelelősségi kárfelvétel

  • Felelősségbiztosítások
  • Adatvédelmi felelősségbiztosítás
  • Autonóm jármű biztosítás
  • Bírósági végrehajtói
  • Állategészségügyi
  • Drón kez. felelősség
  • Egészségügyi orvosi
  • Általános felelősség
  • Egyedi felelősség
  • Könyvvitel, tanácsadás
  • Mérnöki tevékenység
  • Tervezői kivitelezői felelősség
  • Villany-, víz-, gáz- és fűtés- szerelő
  • Őrző-Védő
  • Filmprodukció biztosítás
  • Rendezvényszervezői
  • Szakfordítói fel.
  • Taxi/Személyszállító
  • Üzletközpont bérlői
  • Vagyonkezelő
  • Vezető Tisztségviselő

  • Vagyonbiztosítások
  • Társasház bizt.
  • Lakásbiztosítás
  • Cégbiztosítások
  • Műtárgy biztosítás
  • Elektronika bizt.
  • Áruhitel biztosítás
  • Jogvédelmi biztosítás
  • Oktatási Biztosíték bizt.
  • Hekker támadás

  • Egyedi járműbiztosítások
  • Hajó Biztosítás
  • Repülésbiztosítás
  • Airport/Product risk
  • Drón biztosítás

  • Közúti járműbiztosítások
  • Közúti jármű
  • Fedezetlenségi pótdíj GFB

  • Egészségbiztosítások
  • Élet és egészségbizt.
  • Nemzetközi eü.ellátás
  • Belföldi eü.ellátás

  • Szállítmánybiztosítások
  • Műtárgy biztosítás
  • Szállítmány

  • Mezőgazdasági bizt.
  • Növénybiztosítások
  • Állategészségügyi
  • PostaKözpont - iratok és képek küldése, fogadása
    kártya díjmentesen igényelhető Tel.: 30 9601 402; 061 3060625
    Új postakártya neve: Min. 6 karakter.
    Új postakártya e-mail címe: e-mail hiba







    Postakártya használata:
      Postakártya műveletek:
    1. Új postakártya igénylése;
    2. Aktiválás: Elkészült új postakártya aktiválása (egyszeri telefonos azonosítás);
    3. Szünet/Indít: Szabadságolás, üzemszünet idejére a kártyára/kártyáról nem küldhető irat;
    4. Megújítás: Lejárat előtti 15. naptól, utána 7 napig megújíthatja a postakártyát. Az e-mail kapcsolatok megmaradnak. Az új postakártya használatba vételéhez az előző postakártyával minden beérkezett és letöltetlen csatolmányt le kell tölteni. Ezután aktiválható az új postakártya. Egyúttal a korábbi postakártya érvényét veszti;
    5. Visszavonás: kártya érvénytelenítése biztonsági okból;
    6. Küldemények kezelése;
      1. Feltöltés, automatikus titkosítás(OpenSSL 256bit CBC);
        1. Új címzett automatikus értesítése e-mailben
        2. Iratfeltöltés utáni címzett módosítás
        3. Szabad iratvisszavonás letöltés előtt
        4. Kézbesítési napló megtekintése
      2. Hálózat: partnerek engedélyezése/tiltása;
      3. Letöltések:
        1. Iratok letöltése, titkosítás automatikus feloldása
        2. Visszaigazolás nélküli átvét címzett döntése szerint
        3. Átvétel visszaigazolása címzett döntése szerint
        4. Letöltési napló megtekintése
    7. Manuális kilépés munka befejeztével;
    8. Automatikus kiléptetés 10 perc
    Főbb szabályok
     A postakártya a Best-Office Kft és tisztelt Ügyfelei közötti titkosított adatcsere céljára került kifejlesztésre a 2018. május 25-én életbe lépett General Data Protection Regulation EU irányelveknek megfelelő adatvédelem teljesítésére.
     A Best-Office Kft által fejlesztett postakártya rendszer erős védelmet nyújt a nyílt levelezés helyett. A postakártya rendszer irattárolást nem támogat, kizárólag titkosított dokumentumok cseréjére szolgál.
     A titkosítás védelmi szintje megfelelő biztosítási szerződések és kísérő iratok küldéséhez. Tilos, illetve semmiképpen nem javasolt bankszámla számok, belépési kódok és más hasonló adatok küldésére használni.
     Egy postakártyához csak és kizárólag egy e-mail cím tartozhat. A postakártya tartalmazza az egyedi azonosítót. A postakártya idegen webfelületre feltöltése, illetéktelen kézbe kerülése esetén a kártya használata a továbbiakban nem javasolt. Ilyen esetben a postakártya érvényteleníthető weboldalunkon és új postakártya igényelhető.
     A postakártya igényléstől hét napon belül a kártyát aktiválni szükséges. Aktiváláshoz a tisztelt Felhasználótól telefonon három adatot kérünk. E mailen nem aktiválunk postakártyát és adatokat nem kérünk.
     Egyidőben két munkaállomásról két azonos postakártyával nem lehetséges postai küldeményeket forgalmazni sem külső címre, sem egymás között vagy cég alkalmazottjai között. Az adatok egy munkamenetben kizárólag két aktív, egymástól eltérő postakártya között oszthatóak meg, ahol egyik kártya a "küldő" másik a "fogadó" személy postakártyája.
     A postai küldeményeket feltöltéstől számítva letöltésükig, de legfeljebb hét naptári napig tárolja a rendszer. A küldemények naplóját egy évig plusz postakártya lejárat után hét napig megőrizzük.
     A postakártya illetéktelen használatából eredő bármiféle kárért felelősséget nem vállalunk. Cégünk és Tisztelt Ügyfeleink közötti adatküldésben a postakártya letöltés és használat díjmentes (évente egy postakártya igénylés esetén).